KUPOVINA
Kako mogu obaviti kupnju u vašoj online trgovini?
Postupak kupnje:
1.Dodavanje proizvoda u košaricu:
Nakon pregleda ponude, kada pronađete proizvod koji želite kupiti, klikom na proizvod doći ćete do detaljnog opisa proizvoda. U ovom koraku, ako je na zalihi, proizvod možete dodati u košaricu klikom na „Dodaj u košaricu“. Klikom na gumb dodajete proizvod u košaricu. Na ekranu se prikazuje pregled košarice i ukupan iznos narudžbe (bez eventualnih troškova dostave). Možete provjeriti jeste li dodali željeni proizvod u košaricu. Ako želite nastaviti s kupnjom, ponovite postupak za ostale proizvode, u suprotnom kliknite na gumb „Košarica“ i slijedite daljnje korake.
2. Sadržaj i pregled vaše košarice
Prikazani su proizvodi koje ste odabrali za kupnju s količinom i cijenom (cijena proizvoda uključuje 25% PDV-a). Ako želite, klikom na gumb „X“ možete ukloniti proizvode iz košarice ili ispraviti željenu količinu. Nakon ispravka količine i proizvoda, klikom na gumb „Izračunaj vrijednost“ ažurirat će se košarica i konačni iznos.
Često su uz kupnju dostupni i darovi koji će se pojaviti na kraju narudžbe.
Ako posjedujete promotivni kod ili poklon bon unesite ga u polje „Kod za popust“ i potvrdite klikom na gumb „Iskoristi kupon“.
Kupnju nastavljate klikom na gumb „Završi kupnju“.
3. Unos podataka o isporuci
Ako niste registrirani na Superskin.hr ispunite obrazac s osnovnim podacima o kupcu, a prilikom prijave na korisnički račun podaci će se sami popuniti. Proizvode ćemo poslati na adresu koju ste naveli. Klikom na gumb „Dostava na drugu adresu“ naša web stranica vam u ovom koraku nudi mogućnost odabira adrese za dostavu koja se razlikuje od adrese za fakturiranje. To je prednost ako proizvode želite primiti na adresu koja nije adresa vašeg prebivališta ili jednostavno nekome želite poslati poklon.
Nakon toga možete odabrati način dostave i to „Dostavna služba“ ili „Osobno preuzimanje“. Nakon što odaberete dostavu, naplaćuje se dostava u iznosu od 4,90 €, a ako je iznos narudžbe veći od 50 € dostava je besplatna. Prilikom odabira osobnog preuzimanja narudžbe, trošak dostave se ne naplaćuje.
Nakon što ste ispunili sva potrebna polja, nastavite s odabirom načina plaćanja.
4.Odabir načina plaćanja
U ovom koraku jednim klikom možete odabrati način plaćanja.
- Možete birati između sljedećih načina plaćanja:
- Plaćanje po predračunu.
- Plaćanje kreditnom karticom (prihvaćamo MasterCard, Visa ili Visa Electron) – nakon završetka kupnje bit ćete preusmjereni na stranicu za unos podataka o kreditnoj kartici.
- Plaćanje po pouzeću / Prilikom preuzimanja.
- Plaćanje putem PayPal-a.
Ako ste prilikom provjere košarice zaboravili dodati kod za popust ili poklon bon, to možete učiniti naknadno u ovom koraku klikom na gumb „Imate li kod za popust?“.
Nakon toga slijedi ponovni pregled košarice, s količinama proizvoda i eventualnim dodatnim troškovima dostave. Prije naručivanja također morate označiti da se slažete s uvjetima poslovanja.
Nakon pregleda narudžbe, dovršite kupnju klikom na gumb „Završi narudžbu“ i vaša online kupnja je sigurno završena. Nakon uspješno izvršene narudžbe na e-mail adresu koju se unijeli prilikom narudžbe primit ćete e-mail potvrde o uspješnoj predaji narudžbe.
Ako imate problema s narudžbom, možete nas nazvati na 091/ 1912-760 i rado ćemo vam pomoći. Proizvode možete također kupiti u našem Showroomu u Ulici grada Vukovara 284 (Almeria Centar) u Zagrebu. Otvoreni smo od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati.
Je li za narudžbu potrebna registracija?
Prilikom naručivanja registracija korisnika nije potrebna. Ako se odlučite za registraciju u našem sustavu, to znači da će sustav zapamtiti vaše podatke i nećete ih morati ponovno unositi prilikom sljedeće kupnje. Vaše prošle kupnje također će biti spremljene, što olakšava buduće kupnje. Registrirane kupce često počastimo dodatnim promocijama i iznenađenjima, tako da se registracija svakako isplati.
Imate li kodove za popust?
Kod slanja ispunjenog obrasca za Skintest, dobivate korisne savjete i odgovarajuće proizvode za njegu vaše kože. Dobivate i kod za 10% popusta koji možete iskoristiti pri kupnji proizvoda koji nisu na sniženju. Možete ga pronaći klikom na poveznicu:
https://www.superskin.hr/skintest/step1/.
Pratite naše društvene mreže i prijavite se na naš online newsletter, gdje redovito obavještavamo pratitelje i pretplatnike o aktualnim popustima.
Kako mogu iskoristiti kod za popust?
Kod koji vam omogućuje popust na proizvode možete unijeti nakon što ste dodali željene proizvode u košaricu. U gornjem desnom kutu primijetit ćete ikonu košarice. Klikom na ikonu možete provjeriti proizvode u svojoj košarici. Prije nego što završite s kupnjom, s lijeve strane primijetit ćete kućice u koju možete unijeti kod za popust.
Zbrajaju li se popusti i različiti kodovi za popust?
Prilikom kupnje možete koristiti samo jedan kod za popust. Osim toga, kodovi za popust se u većini slučajeva mogu koristiti samo za proizvode koji još nisu sniženi ili nisu dio akcije. Ako je odabrani proizvod već snižen, kod za popust za taj proizvod neće vrijediti, osim ako nije drugačije navedeno u uvjetima akcije.
Unio/unijela sam kod za popust, ali popust nije ostvaren.
Prilikom unosa kod za popust vodite računa o tome da ga ispravno unesete (velika slova, razlike između O i 0 itd.) Ako se kod primjenjuje samo na određene proizvode ili brendove provjerite u košarici jeste li odabrali ispravne proizvode. Dodatno, kod za popust neće se primjenjivati na proizvode koji su već sniženi na web stranici.
U slučaju problema prilikom narudžbe, možete nas nazvati na broj telefona 091/ 1912-760 ili nam pisati na info@superskin.hr i rado ćemo vam pomoći.
PLAĆANJE
Koje mogućnosti plaćanja nudite?
Prilikom online kupnje možete birati između sljedećih načina plaćanja:
- Plaćanje po predračunu (na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom kupnje poslat ćemo vam predračun u prilogu. Za bržu obradu vaše narudžbe možete nam poslati potvrdu o uplati na info@superskin.hr.)
- Plaćanje kreditnom karticom (prihvaćamo MasterCard, Visa ili Visa Electron) – nakon završetka kupnje bit ćete preusmjereni na stranicu za unos podataka o kreditnoj kartici.
- Plaćanje po pouzeću / Prilikom preuzimanja.
- Plaćanje putem PayPal-a.
U slučaju osobnog preuzimanja iznos možete podmiriti i osobno u našem Showroomu. Plaćanje je moguće gotovino ili kreditnom karticom.
Konačni iznos narudžbe ostaje isti bez obzira na odabir plaćanja.
Mogu li platiti po predračunu?
Da, plaćanje je moguće i po predračunu. Naime, nakon izvršene narudžbe, uz e-mail potvrde, dobit ćete i e-mail koji će u prilogu sadržavati predračun sa svim potrebnim podacima za uplatu. Za bržu obradu vaše narudžbe možete nam poslati potvrdu o uplati na info@superskin.hr. U suprotnim, vaša će narudžba biti pripremljena i otpremljena čim ručno potvrdimo vašu uplatu.
Mogu li dobiti R-1 račun?
Naravno. U koraku gdje ispunjavate podatke za račun imate mogućnost kliknuti na gumb „Jeste li tvrtka“ te u podatke upisati naziv tvrtke i OIB.
Jesu li dostupni poklon bonovi?
Naravno. U ponudi imamo poklon bonove za različite prigode i u različitim iznosima. Možete ih pronaći na poveznici: https://www.superskin.hr/brendovi/poklon-bonovi.html . Ako trebate bon u određenom iznosu koji nije dostupan na web stranici, obratite nam se na info@superskin.hr. Zasad bonove šaljemo samo u fizičkom obliku, ali ako ga trebate u digitalnom obliku, pišite nam na info@superskin.hr i rado ćemo vam pomoći tijekom našeg radnog vremena.
Kako mogu iskoristiti poklon bon?
Prilikom provjere košarice u polje „Kod za popust“ unesite šesteroznamenkasti kod za poklon bon i potvrdite ga klikom na gumb „Iskoristi kupon“. Za pojedinačnu kupnju može se iskoristiti samo jedan bon koji se može iskoristiti samo u cijelosti, što znači da iznos u košarici mora biti jednak ili veći od iznosa poklon bona. Ne vršimo povrate za razlike u iznosu. Poklon bon nije moguće zamijeniti za gotovinu.
NARUDŽBE
Želim poništiti poslanu narudžbu.
U slučaju ugovora o kupoprodaji proizvoda na daljinu, potrošač ima pravo jednostrano raskinuti ugovor u roku od četrnaest (14) dana i obavijestiti nas na info@superskin.hr bez navođenja razloga. Ako ste podmirili iznos u trenutku kupnje, vratit ćemo vam novac u roku od 14 dana od otkazivanja narudžbe na način plaćanja koji ste odabrali u trenutku kupnje.
Želim promijeniti svoju adresu ili druge podatke za dostavu.
Ako vaša narudžba još nije izvršena, promjenu podataka možemo izvršiti mi. O promjeni nas možete obavijestiti na e-mail adresu: info@superskin.hr ili na broj telefona: 091/1912-760. U suprotnom, adresu možete promijeniti i na poveznici koju dobijete od dostavne službe (Overseas Express). Poveznica je obično aktivna u zadnja 24 sata prije zakazane isporuke.
Želim promijeniti način plaćanja.
U slučaju neuspješne narudžbe karticom možemo obnoviti narudžbu i ponuditi mogućnost plaćanja predračunom, PayPal-om ili pouzećem. Zbog ograničenja sustava ne možemo vam ponuditi promjenu plaćanja u plaćanje kreditnom karticom. Ako želite promijeniti plaćanje u plaćanje po predračunu, na vašu e-mail adresu koju ste unijeli prilikom narudžbe poslat ćemo prilog s predračunom. Kod plaćanja putem PayPal-a, na Vašu e-mail adresu šaljemo priloženi račun i e-mail za prijenos na naš PayPal račun.
Mogu li dodati ili ukloniti proizvod čak i nakon izvršene narudžbe?
U načelu možemo dodati/ukloniti proizvode vašoj narudžbi čak i nakon što je narudžba već napravljena, a ako nije još obrađena i zapakirana. Možete nam javiti koje proizvode biste htjeli promijeniti na našu e-mail adresu: info@superskin.hr ili na broj telefona: 091/1912-760. Ako ste registrirani, informacije o statusu vaše narudžbe možete pronaći i na vašem profilu. Ako je narudžba u procesu obrade, označena je s „processing“, a kada je narudžba obrađena, označena je s „complete“. Ako smo vašu narudžbu već predali kurirskoj službi, a želite ukloniti proizvod, možete napraviti povrat proizvoda. Više informacija o zamjeni proizvoda možete pronaći pod REKLAMACIJE I POVRATI.
Nisam primio/primila e-mail s potvrdom o napravljenoj narudžbi.
Katkad se može dogoditi da naše poruke s potvrdom o narudžbi završe u neželjenoj pošti ili u mapi promocije, stoga savjetujemo da provjerite je li poruka tamo. Ako ni tamo ne možete pronaći poruku, možda je e-mail adresa pogrešno upisana. O tome nas možete obavijestiti na našu e-mail adresu info@superskin.hr ili na broj telefona: 091/1912-760.
Jučer sam platio/la karticom ali nisam dobio/la nikakvu potvrdu da je narudžba uspješno napravljena. U korisničkom profilu piše da je narudžba na čekanju. Što to znači?
Ako niste primili potvrdu o uspješnoj narudžbi i vaša je narudžba na čekanju, to znači da naš sustav još nije zabilježio transakciju vaše kreditne kartice. Ako se transakcija ne realizira nakon 30 minuta, sustav će automatski otkazati narudžbu. Ako želite, možete sami ponovno napraviti narudžbu ili ju možemo ručno obnoviti. O tome nas možete obavijestiti na našu e-mail adresu info@superskin.hr ili na broj telefona: 091/1912-760.
DOSTAVA
Gdje je moj paket?
Nakon što je vaša narudžba uspješno pripremljena i predana kurirskoj službi GOverseas Express, primit ćete SMS i e-mail obavijest na telefonski broj i e-mail adresu koje ste unijeli prilikom predaje narudžbe. U obavijesti će se nalaziti broj vašeg paketa pomoću kojeg možete pratiti pošiljku putem Overseas Express stranice, pod Track&Trace (
https://overseas.hr/hr/), tako da upišete broj vašeg paketa i dobit ćete detaljne informacije o lokaciji paketa.
U slučaju bilo kakvih problema, možete nam se obratiti e-mailom na: info@superskin.hr ili na broj telefona: 091/1912-760.
Gdje mogu dobiti broj za praćenje paketa?
Nakon što je vaša narudžba uspješno pripremljena i predana kurirskoj službi Overseas Express, primit ćete SMS i e-mail obavijest s brojem za praćenje paketa.
Koliki su troškovi poštarine?
Troškovi poštarine iznose 4,90 €, a ako je iznos narudžbe veći od 50 € dostava je besplatna.
Mogu li dobiti besplatnu dostavu?
Ako je iznos narudžbe veći od 50 € dostava je besplatna.
Kako šaljete narudžbu?
Narudžbe šaljemo dostavnom službom i Overseas Express. Postoji mogućnost osobnog preuzimanja u našem showroomu na adresi Ulica grada Vukovara 284 (Almeria Centar), 10000 Zagreb.
Koliko brzo ću primiti svoju narudžbu?
Vaša narudžba primljena radnim danom šalje se unutar 24-48 sati, što znači da će biti dostavljena najkasnije u roku od 72 sata. Tijekom akcija i u slučaju bolovanja, vrijeme dostave narudžbe može biti nešto duže. Obavijesti o eventualni kašnjenjima u isporuci bit će objavljene na našoj web stranici, a dobit ćete ih i u potvrdnom e-mailu prilikom predaje narudžbe.
Imam problema s dostavom, što mogu učiniti?
Ako biste željeli saznati gdje se nalazi vaš paket, to možete provjeriti s pomoću broja paketa koji dobijete u SMS-u i e-mailu kad vaš paket predamo kurirskoj službi. U toj se poruci nalazi i poveznica koja vam omogućuje promjenu datuma i lokacije ako se nećete nalaziti na odabranoj adresi u predviđenom vremenu dostave. U obavijesti možete pronaći i broj telefona dostavljača s kojim možete dogovoriti dostavu. Paket od slanja do dostave možete pratiti putem broja vašeg paketa na web stranici Overseas Express, pod Track&Trace (
https://overseas.hr/hr/).
Mogu li osobno preuzeti narudžbu?
Naravno, narudžbu možete preuzeti i osobno. U tom slučaju prilikom narudžbe označite opciju osobno preuzimanje. Narudžbu možete preuzeti čim dobijete obavijest da je narudžba spremna za preuzimanje. Obavijest ćete primiti na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom narudžbe. Proizvode koji su dostupni moguće je kupiti u showroomu bez prethodne online narudžbe.
Naš se showroom nalazi na adresi Ulica grada Vukovara 284 (Almeria Centar) u zgradi B na platou. Narudžbu možete preuzeti svakim radnim danom od 08:00 do 16:00 sati. U slučaju dodatnih pitanja, slobodno nas nazovite na broj 091/1912-760.
Gdje mogu parkirati?
Možete parkirati na parkingu trgovine Lidl pokraj Almeria Centra gdje je parkiranje besplatno tijekom 2 sata.
Koliko dugo će me moj paket za osobno preuzimanje čekati?
Vaša pripremljena narudžba dostupna je za osobno preuzimanje deset radnih dana nakon primitka obavijesti da je narudžba spremna. Nakon otprilike deset radnih dana poslat ćemo vam podsjetnik da se bliži rok za preuzimanje narudžbe. Po dogovoru možemo zadržati narudžbu još nekoliko dana nakon isteka roka.
REKLAMACIJE I POVRATI
Otvoren proizvod mi ne odgovara. Mogu li ga vratiti?
Žao nam je zbog neugodnog iskustva prilikom korištenja proizvoda. Ako želite vratiti proizvod, možete ga poslati na našu adresu za povrat (Superskin – Rapharm Informo d.o.o, Ulica grada Vukovara 284, 10000 Zagreb). Za povrat novca možete u paketu priložiti podatke o povratu. Povrat je moguć i u našem showroomu.
Ako želite alternativni proizvod, možete nas nazvati na 099 1912 760 ili nam se obratiti putem e-mail adrese: info@superskin.hr. Rado ćemo Vas savjetovati o proizvodima koji bi odgovarali Vašoj koži i njihovoj pravilnoj upotrebi.
Želim vratiti neotvoren proizvod. Kako da to učinim?
Neotvoren i nekorišten proizvod možete vratiti na našu adresu za povrate: Superskin – Rapharm Informo d.o.o, Ulica grada Vukovara 284, 10000 Zagreb ili posjetite naš showroom, gdje možete vratiti proizvod.
Ako ćete proizvod poslati na našu adresu radi povrata, molimo Vas da u paketu priložite dopis da se radi o povratu proizvoda. Ako ste narudžbu platili po predračunu ili pouzećem, molimo Vas da navedete podatke za povrat (ime i prezime, adresu i IBAN). U ostalim slučajevima izvršit ćemo povrat kupoprodajne cijene na odabrani način plaćanja.
Nešto nije u redu s proizvodom (oštećena ambalaža, rok trajanja, odstupanja u teksturi ili mirisu...), što da radim?
Ako posumnjate da s proizvodom nešto nije u redu, predlažemo da proizvod vratite na adresu za povrat (Superskin – Rapharm Informo d.o.o, Ulica grada Vukovara 284, 10000 Zagreb), gdje ćemo proizvod pregledati. Ujedno vas molimo da na paketu dodate napomenu da želite da se proizvod pregleda. Čim primimo i pregledamo proizvod, javit ćemo Vam se s povratnom informacijom o načinu rješavanja reklamacije.
U paketu sam dobio proizvod koji nisam naručio.
Ispričavamo se zbog neugodnosti prilikom otvaranja vašeg paketa. U tom slučaju molimo da nas nazovete na broj telefona 099 1912 760 kako bismo dogovorili prioritetnu zamjenu proizvoda koja će biti obavljena o našem trošku. Molimo samo da pogrešno primljeni proizvod stavite u kutiju i zaštitite ga. Kurir će vam vjerojatno sljedeći radni dan ujutro dostaviti pravi proizvod i uzeti paket s pogrešan. Ovaj paket će zatim biti vraćen u naše skladište.
Jedan ili više naručenih proizvoda nedostaje u mom paketu.
U slučaju da nedostaju proizvodi, kontaktirajte nas na broj telefona 099 1912 760 ili na e-mail info@superskin.hr. Potrudit ćemo se da nedostajuće proizvode pošaljemo isti dan o našem trošku.
PROIZVODI, BRENDOVI, TESTERI
Jesu li proizvodi u vašoj online trgovini testirani na životinjama?
Jesu li proizvodi u vašoj online trgovini testirani na životinjama?
Jesu li proizvodi koje prodajete na svojoj web stranici originalni?
Da, proizvodi iz naše ponude su originalni, izravno od proizvođača.
Moj omiljeni proizvod je rasprodan. Kada će opet biti dostupan?
Nažalost, u većini slučajeva nemamo točne podatke o ponovnoj isporuci proizvoda, jer isporuka uglavnom ovisi o pošiljatelju i prijevozniku, na što nažalost nemamo utjecaja. U tom slučaju predlažemo da se pretplatite na obavijesti o obnavljanju zaliha. To činite tako da svoju e-mail adresu unesete u polje pored proizvoda. Čim ponovno bude dostupan, obavijestit ćemo vas putem e-maila.
Možete li mi poslati testere da mogu isprobati proizvode prije kupnje?
Nažalost, u ponudi nemamo testere, ali postoje putna pakiranja proizvoda koja vam omogućuju isprobavanje prije nego što se odlučite za kupnju većeg pakiranja. Možete ih pronaći ovdje:
https://www.superskin.hr/catalogsearch/result/?q=travel+size
Većinu proizvoda iz naše ponude možete isprobati i u našem showroomu na adresi Ulica grada Vukovara 284 (Almeria Centar) u Zagrebu (od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati). Veselimo se vašem dolasku!
KONTAKT
Kako vas mogu kontaktirati?
Ako trebate pomoć, možete nam se obratiti putem e-mail adrese: info@superskin.hr ili nas nazvati na broj telefona: 099 1912 760. Dostupni smo svaki dan, od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati.
Imam pitanja o korištenju proizvoda i njihovim kombinacijama. Kome se mogu obratiti?
Pitanja u vezi korištenja proizvoda i njihovih kombinacija možete poslati na info@superskin.hr, gdje će vam naše iskusne savjetnice odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Također nas možete nazvati na broj telefona: 099 1912 760. Ako imate dodatnih pitanja, molimo Vas da se unaprijed dogovorite za telefonske konzultacije, jer ćemo u tom slučaju moći odvojiti vrijeme i posvetiti Vam se u potpunosti.
Za detaljnije savjete o proizvodima i njezi kože možete se prijaviti i na 50-minutno besplatno osobno savjetovanje kod naših savjetnica na poveznici:
https://www.superskin.hr/osobno_savjetovanje
Kada mogu očekivati odgovor na svoje pitanje?
Potrudit ćemo se odgovoriti na vaš upit istog dana kada ga primimo. Naš radni dan je od ponedjeljka do petka, od 8:00 do 18:00 sati. Ako nam pišete izvan našeg radnog vremena, potrudit ćemo se da dobijete odgovor što je prije moguće kada se vratimo u ured.
Za sva dodatna pitanja dostupni smo i na broj telefona 099 1912 760. Ako ne odgovorimo na Vaš poziv znači da imamo povećan opseg posla. Nazvat ćemo vas što je prije moguće.
OSOBNO PREUZIMANJE
Je li moguća platiti karticom prilikom preuzimanja?
Prilikom preuzimanja narudžbe moguće je plaćanje gotovinom ili karticom.
Gdje se točno nalazite?
Naš showroom možete pronaći na adresi Ulica grada Vukovara 284 (Almeria Centar). Showroom se nalazi na platou Almeria Centra, zgrada B, između Fitnessa i Poliklinike Marija.
Za sva pitanja stojimo Vam na raspolaganju na broj telefona 099 1912 760.