Aqua, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Stearate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Glycerin, Octocrylene, Titanium Dioxide (Nano), Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Sodium Stearoyl Glutamate, Ethylhexyl Triazone, Phenoxyethanol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Alumina, Panthenol, Simethicone, Caprylyl Glycol, Piroctone Olamine, Titanium Dioxide, Silver Chloride, Diethylhexyl Sodium Sulfosuccinate, Propylene Glycol
Upotreba: Nanijeti izdašnu količinu 20 minuta prije izlaganja suncu. Ponoviti nanošenje kreme svaka dva sata ili posebno nakon znojenja, kupanja ili brisanja ručnikom. Izbjegavati dodir s očima. Za lice i vrat dovoljno je pola čajne žličice. Za cijelo tijelo prosječne odrasle osobe dovoljna je količina od 6 čajnih žličica. Nanošenje manje od preporučene količine značajno će smanjiti razinu zaštite.
Upozorenje: Ne boravite predugo na suncu, čak i ako koristite proizvod za sunčanje i ne izlažite se suncu između 12 i 16 sati. Pretjerano izlaganje suncu može ugroziti vaše zdravlje. Samo za vanjsku uporabu. Čuvati izvan dohvata djece. Ne izlažite novorođenčad i malu djecu izravnoj sunčevoj svjetlosti.
Koristi li Altruist kemijske ili fizičke (mineralne) filtre?
Altruist koristi i fizičke (mineralne) i kemijske filtre kako bi postigao optimalnu zaštitu od sunčevih zraka.
Zašto je Altruist dostupan po tako niskoj cijeni?
Altruist su razvili stručnjaci koji žele promijeniti stav prema proizvodima za zaštitu od sunca i spriječiti što veći broj slučajeva raka kože - niskim troškovima i cijenom potiču ljude da češće i pravilnije koriste zaštitne proizvode. Već samo ime brenda, koji su razvili vodeći britanski dermatolog i kirurg dr. Andrew Birnie i nizozemski ekonomist David Westerbeek van Eerten, govori sve o njemu. Brend je rođen iz zajedničke strasti za prevenciju obolijevanja od raka kože. Osmišljavanjem proizvoda u slobodno vrijeme i korištenjem vlastite stručnosti i veza postigli su niske troškove razvoja proizvoda, a onda su te uštede ugradili u cijenu za kupaca.