Odličan spf! Inače imam masnu kožu (ponekad dehidriranu) s aknama i vrlo se lijepo ponaša na koži. Ostavlja sjaj ali mi to ne smeta jer ga matiram puderom u kamenu. Sviđa mi se što je jako lagan na koži, ne peče za oči kao ALTRUIST SUNSCREEN SPF50 i ima najkvalitetniju zaštitu sto mi je i najvažnije.
Jako dobar SPF, nije toliko tekuci fluid, vise je kao neka laganija krema ili losion. Toliko je ugodan da imate osjeacj da nosite svoju dnevnu kremu. Ne izaziva nikakvu iritaciju cak ni za podrucje oko ociju, jako je ugodan i za ovaj novac apsolutno bez konkurencije. Rekao bih da odgovara svim tipovima koze, mozda masnokoscimamo ostavi poneki sjaj.
Imam suhu kozu i meni je odlican!!Ljepo se ponasa ispod makeupa,da li je zaista dobar u zastiti ne mogu reci jel jos jakog sunca nema to cu tek morati saznati neki su zadovoljni neki nisu a ja cu tek da vidim!!Pozz!
Upotreba: Nanijeti izdašnu količinu 20 minuta prije izlaganja suncu. Ponoviti nanošenje kreme svaka dva sata ili posebno nakon znojenja, kupanja ili brisanja ručnikom. Izbjegavati dodir s očima. Za lice i vrat dovoljno je pola čajne žličice. Za cijelo tijelo prosječne odrasle osobe dovoljna je količina od 6 čajnih žličica. Nanošenje manje od preporučene količine značajno će smanjiti razinu zaštite.
Upozorenje: Ne boravite predugo na suncu, čak i ako koristite proizvod za sunčanje i ne izlažite se suncu između 12 i 16 sati. Pretjerano izlaganje suncu može ugroziti vaše zdravlje. Samo za vanjsku uporabu. Čuvati izvan dohvata djece. Ne izlažite novorođenčad i malu djecu izravnoj sunčevoj svjetlosti.
Koristi li Altruist kemijske ili fizičke (mineralne) filtre?
Altruist koristi i fizičke (mineralne) i kemijske filtre kako bi postigao optimalnu zaštitu od sunčevih zraka.
Zašto je Altruist dostupan po tako niskoj cijeni?
Altruist su razvili stručnjaci koji žele promijeniti stav prema proizvodima za zaštitu od sunca i spriječiti što veći broj slučajeva raka kože - niskim troškovima i cijenom potiču ljude da češće i pravilnije koriste zaštitne proizvode. Već samo ime brenda, koji su razvili vodeći britanski dermatolog i kirurg dr. Andrew Birnie i nizozemski ekonomist David Westerbeek van Eerten, govori sve o njemu. Brend je rođen iz zajedničke strasti za prevenciju obolijevanja od raka kože. Osmišljavanjem proizvoda u slobodno vrijeme i korištenjem vlastite stručnosti i veza postigli su niske troškove razvoja proizvoda, a onda su te uštede ugradili u cijenu za kupaca.